Autor:
Freepik, pressfoto

MATHMot uuringu õpetajate konverents toimub 20. septembril

Image
MATHMot logo

Rahvusvaheline projekt „Matemaatika motivatsiooni koosloome alushariduses: pikiuuring kuues Euroopa riigis“ (MathMot) on lõpule jõudmas. Uuring hõlmas Eesti, Norra, Rootsi, Soome, Serbia ja Portugali 3.–5. klasside õpilasi. Projekti käigus hinnati matemaatika testide ja küsimustike abil õpilaste motivatsiooni matemaatikat õppida.

Konverents õpetajatele toimub reedel, 20. septembril 2024 kell 11.30 – 16.00 Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudi õppehoones ruumis A116 aadressil Jakobi 5, Tartu.

Konverentsile ootame nii MathMot uuringus osalenud õpetajaid kui ka kõiki teisi, kes õpetavad matemaatikat esimeses või teises kooliastmes. Konverentsil jagame uurimisprojekti tulemusi ning arutame õpilaste matemaatika õppimisega seotud motivatsiooni teemadel. Palun registreeri end SIIN LINGIL hiljemalt 10. septembril. 

Konverentsi päevakava:
11.30 - 12.00 Kogunemine ja tervituskohv
12.00 - 12.30 Tervitussõnad ja MathMot projekti ülevaade (Äli Leijen, MathMot projekti juht Eestis)
12.30 - 13.00 Õppijate matemaatikamotivatsioon (Maarja Sõrmus, matemaatika didaktika nooremlektor, doktorant)
13.00 - 13.30 Õpetajate uskumused ja õpetamispraktikad (Kristi Pikk, õpetajahariduse nooremteadur, doktorant)
13.30 - 14.00 Kohvipaus
14.00 - 14.30 Õpetaja uskumused seoses õppijate agentsuse ja matemaatikatulemustega (Äli Leijen)
14.30 - 15.00 Kodukeskkond õpilaste toetamisel (Katre Kikkas, koolijuht, doktorant)
15.00 - 15.30 Üllatustegevus (Maarja Sõrmus, matemaatika didaktika nooremlektor, doktorant)
15.30 - 16.00 Kokkuvõte ja lõpetamine

Konverentsi toetab Norra teadusnõukogu projekt „Matemaatika motivatsiooni koosloome alushariduses: pikiuuring kuues Euroopa riigis“.

Doktorant kolme minuti loengute konkursil esinemas

Kolme minuti loengute konkursile registreerumine lõpeb 19. septembril

Haridusjuhtimise võrgustiku kohtumine

Haridusjuhtimise võrgustik kohtus Tartus

Paber, pastapliiats, must kohv, pihlakaoks

Osale EMP Balti Teaduskoostöö programmi kõrghariduse programmiosa lõpukonverentsil